Kommende kampe 2. Div.

Kampens Spiller og Fighter

Dato: 29-03-2016

Endnu engang et unødvendigt nederlag.

Det var en lidt kølig tur ned til Odense, men hjemturen var om ikke endnu mere trist og stemningsforladt. Dertil var indsatsen simpelthen for ringe og entusiasmen stort set "glemt" hjemme i Randers.
    Det kan undrer selv den mest trofaste fan, hvordan et hold som havde tredjepladsen inden for rækkevidde og dertil en måske lidt nemmere vej til en semifinale overhovedet ikke havde noget"ild i øjnene", i hvert fald ikke i den første halve time. Det blev heldigvis noget forbedret i de sidste 30 min. Det var vel trods alt en godkendt anden halvleg, som hvis kampen havde varet lidt længere, kunne have været blevet spændende.

Heldigvis er vi tilhængere så "hærdet" at en enkelt tabt kamp i ny og næ ikke skræmmer os væk. Tværtimod så giver det anledning til en endnu stærkere opbakning til hele holdet, så vi er klar til at modtage ulvetøserne i morgen og forhåbentlig give dem et nederlag med hjem til heden.

Vi har i fanklubben stemt på vej hjem fra Fyn og resultatet er følgende:

Kampens Spiller blev med 57% Camilla Degn.

Kampens Fighter blev Julie Gade med 43%, efterfulgt af Camilla Degn med 29%.

Camilla og Julie ønskes begge stort tillykke.

Foto: Den Utraditionelle.

Afslutningsarrangement 2024

D. 22-03-2024

Kom med til skøn aften i godt selskab!

Tag med på den sidste bustur i 2. division!

D. 08-03-2024

Spillere & Fans kører sammen til Holstebro

Vil du være medlem eller partner i Fanklubben?

D. 07-03-2024

Melder du dig ind i dag, gælder det hele næste sæson