Kommende kampe

Fra 2. division til Champions League

Kampens Spiller og Fighter

Dato: 15-10-2015

Sejr i de sidste 10 minutter.

En ca 40 fans var forrige fredag aften taget en tur til Jysk Arena i Silkeborg for at hente (forhåbentlig) 2 point til samlingen.
    Pointene kom med hjem til Randers, men det holdt hårdt og Silkeborg-Voel bed godt fra sig i 50 minutter, i en kamp der svingede op og ned.

En sejr på udebane og en bustur gør jo, at humøret kan holdes højt lidt længere, så der blev skrålet af de snoede veje hjem.

Vel hjemme og sikkert for nogle først dagen efter, blev der stemt på hjemmesiden som sædvanligt.

Resultatet blev som følger:

Kampens Spiller blev Jane Schumacher med 30%, men tæt forfulgt af Clara Monti Danielsson med 20%.

Kampens Fighter blev for første gang og sikkert/forhåbentlig ikke sidste gang Clara Monti Danielsson med hele 67%.

Fanklubben ønsker dem begge stort tillykke med titlerne.

Foto: Den Utraditionelle.