Kommende kampe 2. Div.

Skal Randers HH sikre sig plads i kval-spillet?

Kom i Arena Randers og støt dem i sidste kamp!

Kampens Spiller og Fightere

Dato: 28-10-2015

Sikke en øv aften i domkirke byen.

Det blev ikke til en god lørdag aften i Viborgs hule, dertil var Randers pigernes indsats alt for svingende.

Som fan havde man nok håbet på revanche efter nederlaget i pokalen, så stemningen var i top inden ankomsten til Stadionhallen.

Randers har før tabt 40 km vestpå, men denne gang var følelsen efter kampen, at det nederlag kunne have været undgået. Al kredit til Viborg, som takkede for tilliden og sejrede sikkert efter en bølge af Randers fejl.

Heldigvis kan man som fan glæde sig over, at der allerede er kamp igen i morgen yderligere godt 50 kilometer vestpå ude i Holstebro.

Der er blevet stemt og resultatet er følgende:

Kampens Spiller blev med utrolige 90% Camilla Dalby.

Kampens Fighter blev en deler igen, denne gang mellem Mie Højlund og Kathrine Heindahl med hver 30%, tættere forfulgt af selvsamme Camilla Dalby med 20%.

De ønskes alle tre stort tillykke.

Foto: Den Utraditionelle.