Kommende kampe

Ulvehøj Hallen
      Santander Cup

Årets spiller kåret af Randers HK Fanklub

Frida G. Møller modtog prisen.

Vil du være medlem eller partner i Fanklubben?

Dato: 07-03-2024

Randers HK Fanklub er på banen med støtte til Randers HK, på rejsen tilbage til toppen af dansk håndbold.

Der bliver arbejdet hårdt på at det skal blive en succes, både på og uden for banen. Det gør det for vores vedkommende med støtte på lægterne, når pigerne skal spille kamp på både hjemme og udebane.

Første skridt på rejsen er taget, og 1. division er forude. Det bliver derfor endnu vigtigere at vise, at mange står bag dem i jagten på succes! For det næste skridt bliver helt sikkert meget sværere…..

Vores medlemstal er stigende, men vi vil naturligvis gerne være endnu flere.

I Randers HK Fanklub har vi 3 forskellige medlemskaber:

Personligt medlemskab til 150 kr.

Familiemedlemskab 250 kr. (gælder for 2 voksne og 2 hjemmeboende børn under 18 år)

Firma medlemskab til 500 kr., som giver mulighed for op til 5 medarbejdere at deltage i vores ture, arrangementer m.v. til medlemspris.

Som medlem har man mulighed for at komme med til 3 årlige arrangementer med 1. holdet, busture til udekampe og hvad vi ellers finder på – alt sammen til favorable medlemspriser.

Du kan melde dig ind i Fanklubben på vores hjemmeside Medlemskab (rhkfanklub.dk) hvor du også kan læse mere om hvad der sker lige nu…. Du må også gerne følge os på vores Facebookgruppe: Randers HK Fanklub.

Vil du være partner i fanklubben, kan du støtte os med stort og småt:

På vores busture og til vores juleafslutning holder vi amerikansk lotteri, hvor medlemmerne har mulighed vor at vinde de donerede gevinster. Har du lyst til at donere lidt vi kan bruge hertil, vil det være fantastisk!

Vil du fx facilitere et arrangement, er det også en mulighed.

Har du lyst og mulighed for at støtte en af vores busture direkte, kan du også købe hjul på bussen. Det kan du gøre ved et delvist sponsorat af en udvalgt tur. Et sådant sponsorat er fra 2000 kr. og opefter.

Det kan også være du har nogle ideer vi slet ikke har tænkt på! Bare skyd løs!

Vil du være partner, kan vi tilbyde lidt reklame på vores hjemmeside, facebookgruppe og til vores busture og arrangementer. Men ingen tvivl om at det mest er med hjertet du skal støtte os.

Har du fået lyst til at støtte os ved at blive partner, må du gerne skrive til os på rhkfanklub@gmail.com

Vi håber du være med til at skabe mest mulig opbakning på lægterne til Randers HK, uanset om det er som medlem af Fanklubben eller som partner!

Hilsen Bestyrelsen og medlemmerne i Randers HK Fanklub