Om fanklubben

Randers HK Fanklub har i snart 30 år været på lægterne når Randers HK´s bedste kvindehold er på banen.

Vores vigtigste opgave er at støtte holdet i både medgang og modgang, ved at skabe stemning i hallerne når der spilles kamp.

Det kan være med instrumenter fx. tromme, med klapsalver og tilråb.

Vi har været med hele vejen, rundt i de danske haller og ude i Europa når der blev spillet internationalt. Fra at været en blød mellemvare i ligaen til at vinde EHF cuppen og blive Danmarksmestre, til at overleve nedrykningsspil og endegyldigt en konkurs i 2022.

Vores kærlighed til Randrusiansk kvindehåndbold er stor, så derfor var glæden enorm over at et nyt Randers HK opstod i 2023, med start i 2. division.

Der var naturligvis ingen tvivl hos medlemmerne om at det nye Randers HK skulle have vores støtte, så vi er klar på lægterne når der er kamp.

Der er ingen tvivl om at de randrusianske fans er meget trofaste! Det har derfor været muligt at lave busture til udvalgte udebanekampe i 2. division, med 20-25 deltagere pr. tur. Og til de medlems arrangementer vi laver er der endnu flere!

Vi er stolte over at kunne sige, at vi er flere medlemmer nu end vi var ved konkursen i 2022.

For at vise vores tilhørsforhold til det nye Randers HK, valgte bestyrelsen i sensommeren 2023 at lave et nyt logo. Logoet er i de samme farver som Randers HK´s, men vores historie og hvem vi er, er det centrale i logoet - nemlig de klappende mennesker i midten. De blå bølger på begge sider skal symbolisere at stemningen bølger ud fra Fanklubben.

Som der også står i logoet er vi SAMMEN OM HOLDET.

Det sociale betyder derfor næsten lige så meget som håndbolden. Hos os er der plads til alle, uanset køn, etnicitet, religion osv. Om du er direktør eller på bistand er ligemeget, det er din opbakning og din væremåde der er det vigtigste.

Så længe du opfører dig ordenligt, ikke sviner andre personligt til, mobber eller griber til vold eller trusler er du velkommen i Randers HK Fanklub.

Vi håber du har lyst til at blive medlem, og være med til at støtte Randers HK - indmeldelsen klarer du under fanen "medlemskab"

Vi har lavet nogle udvalg, som du kan se i menuen, så har du nogle spørgsmål, er vi klar på mailen.

For spørgsmål til hjemmeside:

Teknik:
Tommy Bo Borch-jensen