Fanklubben har fået nyt logo

Dato: 13-09-2023

Vi har glædet os rigtig meget til endelig at kunne præsentere nyt logo! Men hvorfor skal Randers HK Fanklub nu have det?

Da det stod klart at et nyt Randers HK så dagens lys, var det en ny start for kvindehåndbolden i Randers.

Mange ting - som i stort set alt - skulle laves på ny.. Bl.a. logo og identitet for den nye klub, som blev præsenteret i fredags.

I Fanklubbens bestyrelse så vi det som en mulighed for at prøve at friske vores logo og udtryk lidt op. Vi har derfor brugt en masse tid over sommeren på at finde frem til vores nye ansigt udad til.

Vi har haft det samme logo i mange år, og da vi ikke havde den originale fil længere var det umuligt at lave noget skriftmæssigt ensartet på opslag m.v.

Til det nye logo havde vi flere krav det gerne skulle opfylde:

Hvem vi er - Randers HK Fanklub

Vores formål - At være sammen om holdet

Det skulle afspejle vores tilhørsforhold til Randers HK i tekst og farve.

Det skulle være enkelt og klart i udtrykket, og kunne bruges i flere forskellige farver ved tryk på fx. bannere osv.

Og så skulle det ikke mindst være tro mod det gamle logo - de klappende fans i midten.

De 6 bølger blev tilføjet sidst i processen. De er et godt udtryk for at Randers HK Fanklub er i midten af stemningen, der skal bølge igennem hallen til kampene.

Tak til Randers HK for små tips undervejs, til Kasper fra LittleMighty.dk for tilladelse til at bruge den originale Randers HK bølge og til Gitte Andersen for råd om hvilket program vi kunne lave det i. Og ikke mindst tak til Fanklubbens bestyrelse for at være med til at vælge mellem en masse skitser undervejs!

Vi håber i kan lide det :-)

Hilsen Bestyrelsen