Kampbilleder mod IK Skovbakken & Nøvling IF

Dato: 27-01-2024

I forbindelse med opstarts arrangementet hos vores hovedpartner Sparekassen Danmark, var det muligt for fanklubbens medlemmer at bestille en original kamptrøje.

Den er nu endelig kommet, og den er bare så flot!!!!!

Det betyder at vi fremover vil være flot klædt på til kampene og at man ikke er det mindste i tvivl om hvem vi holder med!

Det vil også se rigtig godt ud når vi sidder mange samlet, så det skal vi naturligvis gøre fremadrettet!

Til hjemmekampen mod Sæby var vi ikke så heldige med vejret, hvilket afholdt mange fra at komme i hallen. Vi har derfor igen reserveret pladser til venstre for midten til kampen mod Nøvling IF lørdag d. 24. februar.

Til hjemmekampen tirsdag d. 20. februar mod IK Skovbakken ved vi ikke endnu hvordan vi kommer til at sidde, men vil opfordre til at vi naturligvis sidder samlet, så er det også muligt der bliver taget lidt billeder der.

Der vil til denne kamp også blive taget billeder af Fanklubbens afsnit, til brug for Randers HK og Randers HK Fanklubs medier.

Så kom og støt op om pigerne, og vær med til at fylde Fanklubbens afsnit op så vi kan få nogle fede billeder! Og pigerne kan få den maximale støtte i kampen for 2 point.