Til Menu

Ny økonomisk samarbejdspartner

Dato: 08-07-2023

Da Sparekassen Danmark valgte at gå ind og støtte det nye Randers HK, var det naturligt for Fanklubbens bestyrelse at undersøge om et skifte dertil ville give mening.

Det er vi rigtig glade for at kunne fortælle at det gjorde!

I Sparekassen Danmark har vi fået en partner med en foreningsportal der kan hjælpe os med nogle opgaver i bestyrelsen bl.a. i forhold til persondata lovgivningen.

Sparekassen Danmark har også en fond, hvor det er muligt for os at søge midler. Så hvis vi skal investere i noget nyt til Fanklubben og vores medlemmer, så er det en mulighed at få hjælp til her.

Og sidst men ikke mindst er fanklubbens udgifter for at have en bankkonto lavere end tidligere.

Vi har i forbindelse med skiftet til Sparekassen Danmark oplevet en medspiller der rigtig gerne vil os, og som har været gode til at fortælle os hvad vi kan bruge dem til, udover bare at være vores bank.

Vi glæder os meget til det fremtidige samarbejde med Sparekassen Danmark, vi er sikre på det vil blive rigtig godt!

Samtidig skal der lyde en stor tak for mange års godt samarbejde og sponsorat til Sparekassen Kronjylland, som vi har været meget glade for, og som har været en vigtig brik i forhold til at drive fanklubben indtil nu.